10 ноември 2008

Страсти около Преслава

Напоследък творчеството мна Преслава е на една и съща тема - тя е
наранена и изоставена и тези чувства бликат от текстовете на песните й. Обектът на мъката й е Петко, бивш съпруг на водещата на "Господари на ефира" Мария Игнатова и един от шефовете на култовото заведение "Син Сити".
Петко и Петя имаха кратка страстна авантюра, която бликаше от целувките им, които те си разменяха пред обективите на журналистите.
Всичко приключи твърде бързо и единствената, която страда от този факт, е Преслава. Възлюбеният й вече е във вихъра на нова връзка и приятелите му споделят, че бил доста увлечен и дори се отнасял твърде отговорно към новите си интимни отношения.
Обектът на чувствата му е водещата на "Спортна треска" по БНТ Ели Гигова, дъщеря на един от най-богатите българи Николай Гигов.
Двойката категорично не афишира връзката си, но на светско парти те бяха забелязани от репортер да си тръгват заедно. Както знаем, любовта не може да се крие дълго и скоро отношенията им ще станат широко обществено достояние. Любопитна подробност е, че Петко е личен приятел на Николай Гигов. Не е ясно с какви чувства родителят на Ели е приел новината.
Същевременно Преслава пусна нов хит с текст, от който ясно прозира мъката й по Петко.
"След тебе аз не ставам за обрчане. Всичко ти дадох. Виж ме. Срсипа ме. Остава само мойта" тежко болна любов. Но доубита, за да ме пита "Да умра или не!" Луда съм да се надявам да станеш друг. И пак да си тук".

Няма коментари:

Публикуване на коментар