10 ноември 2008

Алисия иска още едно дете!

Алисия иска още едно дете и е решена да се сдобие с него още идната година. Това призна самата певица пред колежки. Певицата бърза да пусне нов албум и да направи няколко успешни хита, за да може да се оттегли за още две години от сцената, без да се забележи отсъствието й. Именно желанието да излезе отново в майчинство амбицира Алисия да участва в шоуто "Денсинг старс". Стратегията й е да добие още по-голяма популярност сред широката публика. Алисия си мечтае за момиченце и иска да го роди, докато е млада. Тя споделила, че не симпати-зира на жените, които раждат след 30-те. Алисия не искала да се чувства като баба на собствените си деца и за това смятала да започне работа по второто дете още след края на "Денсинг старс". "Винаги съм си мечтала за голямо семейство. Ние бяхме 3 деца - аз и двамата ми братя близнаци. Ще ми се и аз да бъда майка на поне още едно дете", откровена е изпълнителката. Тя обсъдила въпроса с Валери Божинов." Той също искал да е баща на още едно дете, но и според него все още е рано за това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар