14 ноември 2008

Куриленко: Искам да съм гола

Жената на Джеймс Бонд - Олга Куриленко за броени дни се превърна в новия секссимвол и за радост на мъжете, няма нищо против да се снима....гола. 27-годишната Олга още на 13 години започва да работи като манекенка и краси кориците на известни списания в родината си. Само четири години по-късно тя вече работи като модел във френската столица и започва шеметна кариера. Преди последната си роля тя изпълнява второстепенни роли. Красивата украинка има два брака зад себе си - с френски фоторепортер и американски милионер, но в момента е сама и както казва - щастлива. "Никога не съм търсела целенасочено връзка, а в този момент това не ме интересува особено. Ако нещо се получи с някой ОК, но искрено на мен ми е трудно да се влюбя в някой. Предпочитам да съм сама, отколкото с личност, която не ми допада. Всъщност и по-голямата част от живота така ми мина", казва Олга и обяснява, че се е разделила с американския милионер, защото той е бил прекалено ревнив. Олга подчертава, че в живота е постигнала всичко сама, че говори свободно френски и английски и че е израснала в много бедно семейство в малко украинско село. "През цялото време ядех само зеле. Майка ми непрекъснато ми повтаряше, че това е добре за гърдите. Сега обаче разбирам, че тя ме е лъгала", разказва Олга и добавя: Никога не е било проблем да се събличам пред камерите. За мен секс-сцените са ОК и това права съвсем свободно. Да бъде честна - това много ми харесва. Свалянето на сутиена за мен е удоволствие. Красавицата обаче се сърди когато чува да казват, че е красива, но не и умна. "По тази логика всички грозни хора, трябва да са супер талантливи. Така съм се родила, аз не съм поръчала да изглеждам по този начин", подчертава още най-новата сексбомба на Холивуд. /БГНЕС Лос Анджелис / САЩ

Няма коментари:

Публикуване на коментар