20 ноември 2008

Вили Марковска: Не съм танцувала преди!

Вили Марковска: Не съм танцувала преди!
Черен дух, в образа на бившия съпруг на Аня Пенчева - журналистът Сашо Диков, се разстла над епизода на реалити шоуто от понеделник.

Негово твърдение пред камера отпреди седмица, че в шоуто има участнички, които са танцували преди време, и че "Аня е единствената танцуваща, а не танцувала звезда", се оказа здрав повод за раздор.

Продуцентите, надушили "златната мина" в приказките на Диков, умело насъскаха водещата Радост да подпитва Виолета Марковска и Нети не са ли вече танцували и дали мястото им в в шоуто.

"Аз съм на 20, нормално е да съм по-пластична", защити се по свой начин Марковска. За нея се говори, че като малка е участвала в балет Дива. Шефката Зорница Петрова обяви в пресата, че Вили се е обучавала в школата, но не се е изявявала на сцена професионално. Нети също не отрече, че се е учила на танци.

1 коментар: